Propozice turnaje:

1. Hrací doba a systém turnaje
U 14 - 2005/06 - 3x15 minut čistého času, podle pravidel ledního hokeje
U 12 - 2007/08 - 3x15 minut čistého času, podle pravidel ledního hokeje
Hraje se ve skupinách každý s každým. Dále Play off o každé umístění (každý tým sehraje min 5 utkání).

2. Věk hráčů,zahájení a ukončení turnaje
U 14 : zah. 17.08.18 v 08,00 hod., ukonč. 19.08.18  v 16,00 hod.
U 12 : zah. 17.08.18 v 08,00 hod., ukonč. 19.08.18  v 16,00 hod.
Dívky mohou být o 2 roky starší.

3. Hodnocení turnaje
a) ve skupinách - počet bodů, vzájemná utkání, brankový rozdíl, větší počet vstřelených branek, los
b) v play off při nerozhodném výsledku 3 trestná střílení, dále po 1 do rozhodnutí

4.Ceny
Po každém utkání budou  vyhlášeni  nejlepší  hráči utkání (diplom a věcná cena). Každý aktivní  účastník turnaje obdrží  pamětní fotografii, všechna družstva obdrží diplomy dle pořadí. Mužstva na 1.-3. místě obdrží pohár a medaile. Nejlepší brankář, obránce, útočník, hráč obdrží diplom a věcnou cenu.

5. Podmínky a způsob přihlášení
Zaslat nejpozději do 17.06.2018 na e-mailovou adresu: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.   přihlašovací formulář. Po podání přihlášky Vám budou zaslány informace a faktura pro platbu startovného, ubytování a stravy atd. Do 30.06.2018 obdržíte informace s rozpisem turnaje. Obdržením informací s rozpisem turnaje je potvrzena vaše účast v turnaji.

6. Startovné
Startovné je 9 000,-Kč, které obsahuje pronájem ledové plochy, rozhodčí, časomíru, lékařskou službu, ceny, poř.službu, atd. 

7. Ubytování a stravování
Každému mužstvu, které projeví zájem v přihlašovacím formuláři do 17.06. 2018 zařídíme  ubytování a stravování. Ubytování a stravování pro účastníky turnaje je možné jen v partnerských ubytovacích a restauračních zařízeních, které výhradně zařizuje pořadatel turnaje. Hotely a restaurace jsou uvedeny zde .

8. Storno poplatky
  50 % z ceny faktury 15 - 30 dní 
  80 % z ceny faktury   4 - 14 dní
100 % z ceny faktury   1 -   3 dny
Toleruje se 10 % z objednaných osob při neúčasti na turnaji

9. Úprava ledu
3x15 min. - po odehraném utkání
2x15 min. - po 2 odehraných utkáních
2x20 min. - po 2 odehraných utkáních

10. Zdravotní služba
Zajišťuje pořadatel.

11. Námitky
Veškeré námitky je nutno podat písemně do 15 minut po skončení utkání vedení turnaje spolu s vkladem 500,- Kč. V případě uznání protestu bude vklad vrácen.

12. Rozhodčí
Zajišťuje pořadatel.

13. Dresy
Každé družstvo musí mít 2 sady dresů rozdílných barev.

14. Identifikace hráčů
U zahraničních týmů: cestovní pasy
U domácích týmů: platné registrační průkazy

15. Turnaj řídí
Generální  manažer:
Zdeněk Kolman
mob : + 420 736  673 448
e-mail : Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript. Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.

16. Pořadatel turnaje
Avantgard Hockey z.s.
Vl.Majakovského 2093/9
434 01 Most, Czech republic

FaLang translation system by Faboba

Easter cup 2018

Easter cup-aktuálně

Summer cup 2018

více zde

Partneři


 




Powered by Joomla!. Design by: free joomla theme simulator  Valid XHTML and CSS.